ikona
Dostawa z wniesieniem
ikona
Konfigurator tkanin
ikona
Raty 0%

Polityka prywatności

1. Informacje ogólne
1.1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych użytkowników sklepu internetowego sprzedającego produkty fizyczne, dostępnego pod adresem https://meblejarczak.pl/  (dalej „Sklep”).
1.2. Administratorem danych osobowych jest firma MEBLE JARCZAK TOMASZ JARCZAK NIP: 6192050852 z siedzibą ul. Jana Pawła II 1a 63-620 Trzcinica

2. Zakres przetwarzanych danych

2.1. W ramach korzystania ze Sklepu mogą być przetwarzane następujące dane osobowe:

– Imię i nazwisko

– Adres e-mail

– Adres zamieszkania

– Numer telefonu

– Dane dotyczące transakcji (np. historia zakupów, dane płatności)

– Adres IP

2.2. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).

2.3. Przetwarzamy dane osobowe na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)

2.4. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
– umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
– ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz
– prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).”

3. Cele przetwarzania danych

3.1. Dane osobowe użytkowników przetwarzane są w następujących celach:

– Realizacja zamówień i dostarczanie produktów fizycznych

– Obsługa płatności

– Komunikacja z użytkownikami w sprawach związanych z realizacją zamówień

– Prowadzenie konta użytkownika

– Przesyłanie informacji marketingowych (za zgodą użytkownika)

– Realizacja obowiązków wynikających z przepisów prawa (np. podatkowych)

4. Podstawy prawne przetwarzania danych

4.1. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie:

– Artykuł 6 ust. 1 lit. b RODO – niezbędność przetwarzania do wykonania umowy

– Artykuł 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze

– Artykuł 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda użytkownika (w przypadku działań marketingowych)

5. Odbiorcy danych

5.1. Dane osobowe użytkowników mogą być udostępniane:

– Podmiotom odpowiedzialnym za realizację płatności

– Firmom kurierskim i pocztowym (w przypadku dostawy fizycznych nośników)

– Podmiotom świadczącym usługi hostingowe

– Podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa

6. Okres przechowywania danych

6.1. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, a po ich realizacji przez okres wymagany przepisami prawa lub do czasu wycofania zgody (w przypadku przetwarzania na podstawie zgody).

7. Prawa użytkowników

7.1. Użytkownikom przysługują następujące prawa w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych:

– Prawo dostępu do danych

– Prawo do sprostowania danych

– Prawo do usunięcia danych

– Prawo do ograniczenia przetwarzania

– Prawo do przenoszenia danych

– Prawo do wniesienia sprzeciwu

– Prawo do wycofania zgody